Lite nytt!

Hej! kom hem för ett bra tag sedan men har fastnat vid datorn först nu. for till stan i dag med bussen, haha gud vad det var halt och blåsigt helt sjukt... ajja när jag väl kom fram till bussen så skulle jag ta upp mitt bankkort för att jag skulle fylla på busskortet och gissa va? jag tappade min bakort så att det for en bit under bussen roligt va? och jag tänkte jahaa! det var ju typiskt men som tur var så var det några före mig i kö så jag kröp ner på alla fyra och nästan la mig på backen för att se om jag kunde nå det där förbaskade kortet! som tur fick jag tag i de, och höll det hårt ställde mig upp som att inget hade hänt.. när jag kom in i bussen och ska säga till chafören att jag vill fylla på mitt kort? han log och titta på mig och sa har du svårt att hålla i pengarna? jag skratta och sen bad om att fylla på kortet.. jaa så kan det gå i bland. Men i allafall har kommer det jag har köpt i dag!
en sminkväska från FACE 170 kr
en foundation Mabelyne 169 kr
och sen en sminkpensel 29 kr på HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0