IKEA

Hej jaa. det var ett bra tag sen jag var här haha men det är bra att ni fortfarande är med och läser haha.
iallafall i lördags så for jag matte och min syster till IKEA i Haparanda! det var jätte roligt, hade längtat jättemycket att få skaffa lite nya möbler, och som jag har små tjatat på matte att vi måste fara  , det var inte så mycket folk i början men vi kom ju när dom öppnade. men när vi hade kommit en bit så kom det värsta klumpen med männsikor och det är hur många somhelst som lämnar sina vagnar mitt i gången för att gå och hämta något på en hylla en bra bit där ifrån! jag brukar inte vara en sån person som iriterar mig på det men det är inte lika roligta att köra rally/sicksaka (har ingen aning hur det stavas haha) för att inte man inte ska fastna i en stor klunga av IKEA vagnar haha. Men kort och gott så hade vi det jätte roligt och passade på att fara förbi Finlad och det blev en held del nya saker till mitt rum!  här ser ni lite av det!
KOPPANG Byrå med 3 lådor IKEA
UNG DRILL Spegel IKEA Kan användas i utrymmen med hög luftfuktighet. Försedd med säkerhetsfilm - minskar risken för skador om glaset splittras.
KNAPPA Taklampa IKEA Ger ett mjukt stämningsljus.
KVILL Ram IKEA Kan hängas eller ställas för att passa ditt utrymme. Frontskydd av tålig plast; gör ramen säkrare att hantera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0