29/3

Hej!
inget bloggade i går men jag orkade värkligen inte jag hade massor att renskriva från skolna plus att jag var super trött!
jag han även en sväng på stan och storheden för. på stan hittade jag väll inte så mycket jo, på söta bodys till mattias syster son som fyller år och två buddy butters på the Budy shop :)  sen efter att jag hade varit på stan så  hämtade matte upp mig från stan för han hade slutat sin jobbdag och så for vi till Storheden!
Men där så käkade vi på Max och sen for vi till Elgiganten och så köpte jag mig en ny Ipod Tuch 4? tror jag det heter.
Nu ska jag även snart börja dra mig iväg till uni för  föreläsningen i dag så ska vi börja med förvältinigsrätten. vi får se hur mycket jag hinner med för lektor (tror jag det heter) pratar fort tycker jag så jag hinner bara skriva ner det som står på overheden men jag hinner inte lyssna på vad hon säger för jag är så konsenterad på att hinna skriva ner allt. en vanlig dag för en dysliextiker i skolan..   men det är alltid lika jobbigt när man inser att det alltid och kommer alltid att vara ett hinder.
Men jag ska inte tycke synd om mig jag har klarat mig förut och det får jag göra nu också!  Nhä nu måste jag gå så jag hinner till bussen hejs! :)
Gårdagens köp !



Kommentarer
Postat av: Linda Östman

Du! Ett tips är att införskaffa en diktafon och spela in föreläsningarna. Du kan lägga den framme hos läraren. Säg bara till dem brukar det inte vara något problem, sedan är kameran underbar, fota av overheaden ;) Vi hade en dyslextiker i klassen nämligen :)

2012-03-29 @ 19:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0