27 mars 2012

Hej!
i dag har det verkligen varit fullt upp! Dagen börjde med att min syster fyllde år i dag 18 år! Grattis till henne. sen var jag på första föreläsningen på Uni! ja det var väll okey det var ju bara en introduktion, det känns ju lite konstigt när man inte känner någon, men jag hoppas att det kommer att fungera i allafall! Sen efter Plugget så for jag in till stan och fixade dom sissta presenterna till syrran, sen blev det ju lite shopping till mig lönen kom ju i dag! Jag tänkte visa lite kläder som jag köpte i dag men jag fotade inte allt men denna dag shopping blev:
Två par ballerina skor.
En klänning från HM
Ett par leggings från HM
En Parfym
Ja det var väll det men här kommer en bild på den söta klännigen från HM och en bild på en av Ballerina skorna! :)
149 kr på HM
Ballerina skorna från Sko punkten 99 kr!
Lite sommriga kläder men jag längtar så efter sommaren och våren, så man slipper dom här jäkla vinterkläderna och barnen på jobbet slipper galonisar och overaller fy, Nhä vår eller sommar ska det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0