ingen mobil idag

Hej! 
 
vet inte vad som ska skrivas i dag på bloggen men här kommer vad som här hänt i dag då det inte är mycket! 
det var meningen att jag och matte skulle köpa en ny mobil till mig då min rasar i hop snart.. men när vi väl kommer till storheden så är allt stängt. jaa det är ju midsommardagen och det är ju en röd dag men i allafall blev ju lite besviken haha matte skulle ju vara med nå kompisar så då tänkte ju jag att jag skulle ha något att göra  haha. 
men så blev inte falltet som ni kanske fattar. istället blev det att käka på max och söka efter tejp. 
 
Efter att vi kom hem så släppte matte av mig medans han for iväg till sina polers. hipp jag är nu eller hur?  nhää men jag spenderade dessa timmar med family guy och em power nap! och så fotade jag lite.. i går på kvällen midsommar så får vi på kvällen till hägnan i gammelstan. men Matte och johan det var roligt här lite roliga bilder som jag ska visa om jag får över dom från mattes mobil! 
 
Ja! just ja hehe har skaffat en pysselblogg som jag snart kommer att börja att använda för pyssel och inrednings tips! sånt som jag tycker är roligt!  men den är inte klar en så länkar till den sen!  en liten bild från idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0