Work♥

Hej!
kom hem från jobbet för en stund sen och är helt slut vill bara gå och vila haha, dagen i dag har gått otroligt fort, även fast det går magsjuka.. hoppas att jag inte blir sjuk... tycker inte alls magsjuka, men vem gör det? jag tängte att jag skulle senar i kväll visa musik som jag lyssnar på och jag har en ganska blandad musik smak :) som min vecka kommer att se ut är att jobba och är ledig på Onsdag så då ska jag till tandläkaren och in till gymnasiebyn och stoppa upp lite affischer från ett företag som gör Bal och student klänningar! Balhuset.com heter dom och dom har över 200 klänningar att välja mellan och dom är hur fina som helst och det bästa är att det finns för alla smaker!
vällkommen!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Sv: Tack :)

2012-01-23 @ 18:24:38
URL: http://naatas.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: tack detsamma! :)

2012-01-23 @ 19:20:04
URL: http://amandaliljevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0