Natte tid.

hej på er alla natt uggler!
jag är inte så värst bäst på att blogga men men. Ja min vecka har bestått av jobb och en sista träff med kicki innan hon åker tillbaka till Uppsala. just nu är jag med matte och johan och dom ser på Rocky filmen men jag vet inte vilken vet jag inte haha, jag tycker inte att dom filmerna är så jätte bra. Snart börjar jag Univeristet jag längtar faktist men det är ju det att jag vet inte vad jag ska bli... jag ska läsa en juridisk kurs men jag vet inte om jag kommer att stanna innom det ämnet men det är ju bara att vänta och se . största drömmen skulle ju vara att starta ett helt eget mode företag där jag designar kläder,smycken,skor och handväskor, det skulle vara helt undrbart men man får ju se vad livet pekar vara tacksam för den man är och det man har :).  Jag tänkte berätta senar i morgon eller i natt om mina intressen och vem jag är för person.
jaaa, det blir nog inge mer i detta inlägg! men det kommer väll senare!
Tumblr_lxm2fdo5xd1r0kegao1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0