13 Saker om Josephine

1. Jag är en väldigt snäll och omtänksam person
2. Jag älskar att designa både smycken och kläder
3. jag tycker inte om när någon smaskar/tuggar med
uppen mun.
4. Jag spelar piano på gehör och kan en spela en låt efter att jag har hör den.
5. mitt drömjobb förutom att skaffa ett eget smyckes/klädföretag ,
är att jobba som kriminalare eller jobba med utasatta barn och kvinnor
6. Dom serierna som jag gillar är
*Ghost adventures
*det okända
*ghost whisper
*The simpson
*Rena rama rolf
det finns ju många fler men det är dom här som jag ser mest.
7 Bästa Bök
Stålthet och fördom
Jane Eyre
Emma
8 något land som du vill besöka
USA
Italien
Thailand
Grekland
9 . vilken stil har du i inredning?
Lantligt/ vitt Cabby chic indiskt
10 Favorit djur/ ras
Hund
alskakan malamute
husky
Samojed.
11. Jag tror på spöken/andar
12. jag har dyslexi
13 .  jag älskar min famlij

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild :)

2012-01-15 @ 13:53:06
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0