Höst snart vinter

Nu är det höst och snart vinter , jag kan inte föstå hur fort det går, men är det bara jag som tycker att det käns kostigt att vi inte har fått någon snö?? jag bor norrbotten , och jag har för mig att vi brukar ha snö vid denhär tiden.
jag längtar efter snön i allafall nu att få se hur snön lyser och hur man får in julkänslan men julgardiner julsjärna eller hjärta i fönstert det är mörkt ute och man kan se hur snön faller lätt och tyst åå vad jag längtar!
Men det är ju en annan sak när man halft håller på att frya ihjäl, och bara vill in i värmen, men det hör väll till?
men nu är det alla fall höst och det är väll bara att njuta av den så länge den varar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0