Josephine?

Vem är ja ?
Jag är Josephine och har denna sockersöta mysiga blogg där jag ger er pysseltips/inredningstips och mycket annat som tävlingar och bilder!
Jag kommer i från det kalla norrland, men lever inte riktigt i skogen men ändå inte :).
Jag älskar godis men inte lakris
jag älskar att pyssla och resa när jag väl kan!
Om jag fick leva mitt liv som jag ville och ha all tur så skulle jag starta ett eget smyckes företag och märke!
Jag gör smycken men bara som hobby, om ni känner att ni är sugen att köpa ett av mina sockersöta smycken eller vill veta mer så är det bara att skriva en lite komentar så svarar jag :)
Just nu i mitt liv, så jobbar jag men ska böja plugga på Universitetet till våren men jag har ingen somhälst aning
vad jag ska plugga!
Jag är en glad och lugn tjej jag är presis som alla andra! men i bland kanske man har något av det extra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0