köpesvillkor

Köpesvillkor!

Välkommna Detta är köpesvilkoren!

Jag tänker bara säga att mina smcyken gör jag på min fritid som en hobby :)

 

Du beställer genom att skicka ett mail till

[email protected] och sen får du ett mail men kontouppgifter

 

Betalning

Sker till mitt konto. Pengarna ska vara insatta på kontot innan jag skickar varan. glöm ej att märka din betalning med ditt namn och efternam.jag ser vem pengarna kommer ifrån.

 

 

När pengerna har kommit in så skickar jag din bestälning men det kan ta upp till 5 dagar beroende på hur mycket jag har att göra.

 

Garanti: Gäller i 3 dagar . men  Är du aktsam med smyckena ska det inte vara några problem.

 

 

Tips! sov inte med smyckerna, ha inte kontakt med vatten eller sminprodukter.



Porto:
En frakt på 15 kr gäller alla beställningar, om inte annat framgår vid köpet. Beloppet grundar sig på postens porto-tabelle

 

 

Har du frågor eller vill beställa någonting, maila :[email protected]

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0