22 November Satan i gatan!

Hej!
Jaaa ni alla där ute idag har jag haft svina tråkigt! har varit ute med hunden och sen städat lite sen bara tråkat!
Så just nu sitte jag i mitt lilla rum och nördar mig vid datorn och väntar tills att matte ska komma hem till mig efter sin föreläsning! sen blir det väll film och äta lite godis eller något i den stilen! jag och matte är riktiga godis MOSTER och det menar jag värlkigen riktiga gottegrisar! haha !
nää skämt o sido.. jag vet inte om det är jag bara på denna jord som kan känna såhär ibland, men jag har somsagt gott ut gymnasiet och jobbar nu för att jag inte vet vad jag ska plugga till! den kan vara allt i från gymnasielärare till prodjektledare eller nå sociologi jag vet  vad jag ska bli jag dööööör...
och det andra är att hur många omring en ändras och slutar höra av sig eller flyttar jaa allt och hur iblan man bara blir en Avbelastnings person man hör bara av sig när han eller hon har problem. Nu menar jag inte att jag är less på det att jag inte orkar för jag är den personen som alltid finns där man kan alltid prata med mig. jag hoppas att ni förstår mig.
jag vill inte göra någon ledsen med detta inlägg bara ge en tankestälning♥

Kommentarer
Postat av: Elsa

SV: Tackar! :)

2011-11-22 @ 22:08:23
URL: http://helsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0