18 November ♥

hej!
Snart ska jag fara in till stan för att ge lite paper till jobbet! sen ska jag och matte fara till Storheden, för att han ska fixa något med din Nya mobil som har pajjat, tror nog att han har råkat ut för ett måndags exemplar så typsisgt?
och sen ska vi rulla hem till han  där jag ska vara i helgen!
det är väll det som sker i dag om det inte är något annat som dyker upp? JO! jag ska försöka i helgen att få ut lite av mina smycken så att ni får se dom? det kanske låter som en bra Ideé?  Hoppas alla där ute har det bra denna fedag? och helg!  :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Sille-Riin

Svar: Nja, jag vann inte, syns :(



Allt bra ? :D



Kramar, Silluuu.blogg.se!

2011-11-18 @ 19:15:36
URL: http://silluuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0